Home » Wat vinden onze klanten?
Wat vinden onze klanten?
-
Bert van Vulpen scoort gemiddeld een 9.4Dit is het gemiddelde cijfer uit 560 beoordelingen
-
10AnoniemZe beoordeelden de marktomstandigheden zeer goed. Ze waren goed op de hoogte van de lokale vastgoedmarkt en wisten mijn woning perfect te positioneren. Ze waren ook zeer efficiënt in het stroomlijnen van het verkoopproces, altijd beschikbaar voor vragen en zeer snel in hun reacties.
Het team was niet alleen professioneel, maar ook vriendelijk en meegaand. Ze luisterden naar mijn wensen en mijn belangen stonden altijd voorop. Ik voelde me echt gehoord en begrepen, wat het vertrouwen in hun expertise versterkte.
Uiteindelijk heeft Bert van Vulpen Makelaardij mijn huis succesvol verkocht. Ik kan dit makelaarskantoor van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner bij het verkopen van hun huis.
07-06-2023-
Lokale marktkennisMarktkennis10
-
Service en begeleidingService10
-
DeskundigheidDeskundigheid10
-
Prijs / kwaliteitPrijsKwaliteit10
-
AanbevelingAanbevelingIk zou deze makelaar aanbevelen
-
-
9Mevr. José Serné- JacobsDenise begeleidde het hele traject. Die persoonlijke aanpak maakte alles overzichtelijk. Ze heeft goed geluisterd naar èn begrepen wat voor ons belangrijk en zelfs maatgevend was.
Dikke pluim!
04-06-2023-
In hoeverre zou je Bert van Vulpen makelaars + hypotheken aanbevelen aan vrienden of familie?NPS9
-
Wat is hiervoor de belangrijkste reden?NPS redenAnders
-
Je koos voor [ANSWER=NPS reden], welk onderdeel vind je hiervan het belangrijkst?NPS toelichtingVan Vulpen zit op doorpakken als er een potentiële koper is.
-
Hoe tevreden ben je over het verloop van de bezichtigingen?BezichtigingNeutraal
-
Hoe tevreden ben je over de onderhandeling (één op één of via inschrijving)?OnderhandelingZeer tevreden
-
Wat is hiervoor de belangrijkste reden?Onderhandeling redenCommunicatie
-
Met welke makelaar heb je contact gehad?MakelaarDenise van der Heijden
-
Met welke commerciële binnendienst medewerker heb je contact gehad?Commerciële binnendienst medewerkerDenise van der Heijden
-
Stel je het op prijs wanneer een medewerker contact met je opneemt?Contact Menvt
-
-
10Dhr. Danny van impelenDe makelaar was zeer kundig en had een duidelijk plan. Vooral de aandacht en zorg bij de verkoop van je huis is erg prettig.
De binnendienst was ook fantastisch! Je kan altijd bellen en wordt vriendelijk geholpen, niks is te veel!04-06-2023-
Lokale marktkennisMarktkennis10
-
Service en begeleidingService10
-
DeskundigheidDeskundigheid10
-
Prijs / kwaliteitPrijsKwaliteit10
-
AanbevelingAanbevelingIk zou deze makelaar aanbevelen
-
-
10Mevr. Sophie VosSuper aardige makelaars, veel duidelijke informatie gegeven. Fijne ervaring.02-06-2023
-
Hoe tevreden ben je over de kwaliteit van de rondleiding?TevredenheidZeer tevreden
-
Was het eenvoudig om een afspraak voor de bezichtiging te maken?Afspraak makenJa
-
Heb je verdergaande interesse in dit huis?Interesse huisJa
-
Heb je interesse in 1 van onderstaande diensten van Bert van Vulpen makelaars + hypotheken?Interesse BVVnvt
-
-
10AnoniemThey are very good as a Sales agent and buying agent ,they’ve offered a very good service and professional advice to us.01-06-2023
-
Lokale marktkennisMarktkennis10
-
Service en begeleidingService10
-
DeskundigheidDeskundigheid10
-
Prijs / kwaliteitPrijsKwaliteit10
-
AanbevelingAanbevelingIk zou deze makelaar aanbevelen
-
-
8Mark PhlippeauOver de deskundigheid, zakelijkheid en tempo heb ik niets op aan te merken. Dat is echt op een hoog niveau. Enige minpuntje was de communicatie over de kapotte oven. Makelaar ging er vanuit dat ik dit zou communiceren met de kijkers op de open huizen dag van 1 april jongstleden. Tijdens kennismakingsgesprek gaf de makelaar aan dit zelf tijdens de bezichtiging met de koper "tussen de regels door" te benoemen. Uiteindelijk moest ik dit gebrek met de koper bespreken en over onderhandelen.
Verder niets meer dan lof over het makelaarskantoor! Met name de snelle communicatie stel ik erg op prijs.
31-05-2023-
In hoeverre zou je Bert van Vulpen makelaars + hypotheken aanbevelen aan vrienden of familie?NPS8
-
Wat is hiervoor de belangrijkste reden?NPS redenPrijs/kwaliteit
-
Je koos voor [ANSWER=NPS reden], welk onderdeel vind je hiervan het belangrijkst?NPS toelichtingPrijs in relatie tot resultaat
-
Hoe tevreden ben je over het verloop van de bezichtigingen?BezichtigingTevreden
-
Hoe tevreden ben je over de onderhandeling (één op één of via inschrijving)?OnderhandelingZeer tevreden
-
Wat is hiervoor de belangrijkste reden?Onderhandeling redenCommunicatie
-
Met welke makelaar heb je contact gehad?MakelaarHanoch
-
Met welke commerciële binnendienst medewerker heb je contact gehad?Commerciële binnendienst medewerkerAmanda van der Horst
-
Stel je het op prijs wanneer een medewerker contact met je opneemt?Contact Menvt
-